piątek, 16 marca 2012

~


Owsianka z serkiem wiejskim, brzoskwinią, pistacjami i bakaliową chałwą.
Porridge with cottage cheese, peach, pistachios and halvah with raisins & nuts.


Ciężki tydzień. Zdawanie własnego aerobiku na wf-ie, konkurs matematyczny, niemal 80-slajdowa prezentacja na informatykę, przez którą od 3 nocy śpię po 3, max. 4 godziny. Przepraszam za spóźnienie z dodaniem przepisu na rogaliki; następnym razem lepiej zorganizuję czas.
A tymczasem... godzina 6.40, a ja wychodzę do szkoły, by zrobić coś, co odkładam od października. Trochę wiary w siebie.

22 komentarze:

  1. poradzisz sobie :) znam ból zwiazny z informatyką.

    owsianka wygląda na bardzo smaczną!

    OdpowiedzUsuń
  2. w życiu chałwy nie jadłam x.O
    Ale serek wiejski i brzoskwinia przemawiają bardzo na tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim skromnym zdaniem to jesteś niezwykle zorganizowaną właśnie osobą i podziwiam Cię :) A rogaliki chyba dziś zrobię.. na przyjazd rodziny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez ciezko... Wlasnie jestem po sprawdzianie z matmy i mam ochote rzucic sie z mostu, ale BYLE DO PRZODU ;) wazne ze juz jutro sobota i.wiecej czasu na pyszne gotowanie.
    Trzymaj sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia:) będzie dobrze;)
    a pistacji jakoś nie kupuję przez to, że kiedyś przecięłam sobie paznokcia podczas zdejmowania skorupki;/ a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam tylko na zakończenie postu, żeby dorwać moją ukochaną chałwę!!
    Ja o 6.40 wstałam :D
    A jakie to zadanie? W każdym razie powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przez chwilę myślałam, że to tuńczyk a nie chałwa xD lubię pistacje w owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita owsiana miseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię! Ja bym nie dała rady. Pewnie weekend wykorzystasz przede wszystkim na spanie i odpoczynek.
    A bez owsianki nie wyobrażam sobie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo wiary w siebie!
    Piękniasta miseczka

    OdpowiedzUsuń
  11. widze,ze tez masz tyle nauki? ja ostatnio ucze sie po 8-12 h dziennie ;/ cos sie uwzieli teraz :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie nie miałam dużo nauki, bo tak jak piszę: zdawanie aerobiku, pisanie prezentacji... praca czasochłonna, ale na szczęście niewyczerpująca umysłowo ;) (chociaż zastanowiłabym się nad tym drugim, bo jak nie być wyczerpanym umysłowo po 3 dniach półsnu?)

      Usuń
  12. O rzeczywiście miałaś ciężki tydzień. Mam nadzieję, że teraz odetchniesz ;). Zapowiada się słoneczny i ciepły weekend, więc życzę go miłego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam go kiepsko, bo wróciłam do domu i... spałam przez 5 godzin.

      Usuń
  13. Jak ja lubię tą Twoją chałwę. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja akurat za chałwą nie przepadam, ale resztę bym porwała : )

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam że to tuńczyk, a nie chałwa :P
    a chałwa to swoją drogą chyba mój ulubiony słodycz, wolę ją od czekolady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chałwa jest na drugim miejscu, czekolady nic nie pobije :D

      Usuń
    2. Czekolada to bez dwóch zdań królowa słodyczy!
      Chałwy samej w sobie nie lubię (chociaż może domowa by mi posmakowała, przymierzam się do niej), ale w takim zestawieniu musi fajnie współgrać :)

      Usuń
    3. współgrała znakomicie, to było jedno z najlepszych połączeń owsiankowych, które jadłam :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...