sobota, 26 stycznia 2013

~



Serek wiejski z wiórkami kokosowymi i gruszką; kokosowa kasza manna na mleku w słoiku po nutelli.
Cottage cheese with desiccated coconut and pear; coconut semolina with milk in nutella jar.

Pysznie. I choć nie tak całkiem leniwie, za to bardzo szaroburo, to nawet to nie psuje mi humoru. Ferie uważam za oficjalnie rozpoczęte :)
Szykują mi się 2 tygodnie w domu przepełnione błogim lenistwem od szkoły, ale w zamian za to sportem, spotkaniami ze znajomymi, pieczeniem, gotowaniem i... może w końcu chwycę aparat poza kuchnią?

PS Szykuje mi się 18-tka koleżanki, dzisiaj jadę po składniki na tort, który będzie prezentem. Okazały tort, bo koleżanka jest mi bliska; problemem jest tylko to, że dalej nie mam na niego żadnego pomysłu...

31 komentarzy:

  1. Jestem przekonana, że wymyślisz coś takiego, że wszyscy będą zachwyceni :)
    Ale kokosowo od rana, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze przepisy według mnie są na ilewazy.pl (jeśli chodzi o tort, robiłam je i wychodzą znakomite)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam bardziej oryginalnego, tamte są dość klasyczne :) Poza tym koleżanka jest wybredna w smakach ;)

      Usuń
    2. Wczoraj dla siostry upieklam marchewkowy z ananasem, orzechami, przekladany kremem mascarpone. Nie za slodki, ale tak genialny, ze nie ma szans, aby na jednym kawałku skonczyc ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Może tort w kolorach tęczy? Według mnie wygląda efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram.. Ostatnio bardzo popularny. ;)

      Usuń
    2. Popieram.. Ostatnio bardzo popularny. ;)

      Usuń
    3. Właśnie, popularny ;) Ale dla tych, którzy nie siedzą na forach kulinarnych, może nie tak bardzo.
      Pomysł fajny, ale czy te barwniki nie są chemiczne? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, bo ani Rainbow Cake, ani Red Velvet Cake specjalnie mnie nie interesowały.

      Usuń
  4. podkradam Ci ten cały słoik! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kradnę słoiczek! <3

    ja także zaczęłam ferie... nareszcie wypoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że może pokażesz nam swoje tortowe dzieło? Najemy się oczami :D

    Szwarcwaldzki?
    Badeński?
    Bezowy?

    A może po prostu stwórz własną kompozycję? Improwizacja na całego!:)

    A co do słoiczka nutelli, to w pierwszej chwili uznałam, że to kawa:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pokażę :) Dzięki za propozycje, mam jeszcze kilka godzin do zakupów :)

      Usuń
  7. Ach, ale pysznie :) Ja też mam już ferie, high-five!

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno wymyślisz coś pysznego i cudownego, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodko i przepysznie , i love it ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. czekolada i kokos ? nie trzeba nic mówić... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wiedzieć ja zrobiłaś tę kokosową kaszę mannę, gotowałaś na mleku kokosowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykła manna orkiszowa na mleku krowim, słodzona miodem. Kokosowa jest tylko z powodu dodatku wiórków, które widać ;)

      Usuń
  12. Niedlugo bede miala taki sam "problem"... choc moja kolezanka nie jest wybredna w smakach, ale ja chcialabym stworzyc cos wyjatkowego ;) moze Ty mnie zainspirujesz upieczonym tortem dla kolezanki ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, zrób ten:
    http://www.mojewypieki.com/przepis/tort-chalwowy

    Daję słowo, ucinam głowę- lepszego w życiu nie jadłaś. Biorąc pod uwagę, że pierwszy raz go zrobiłam w październiku 2010, i do tej pory pamiętam jego sam i nad nim wzdycham. Nie wiem dlaczego ponownie go nie zrobiłam, miałam robić na urodziny, ale ni wyszło z braku czasu^^;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za kupną chałwą, a domowej nie mam czasu robić. Poza tym nie jestem pewna co do tego, czy solenizantka ją lubi :)

      Usuń
  14. Trzymam kciuki za jakiś napływ weny twórczej! ;*
    Śniadanko pyszne... Aż mi cieknie ślinka *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. smakowicie wygląda ta kasza manna w tym słoiku od nutteli ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort bezowy myślę, że będzie świetnym rozwiązaniem. Mam nadzieję, że pokażesz później swoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezowy na pewno nie, bo jest niewygodny do przeniesienia i niezbyt elegancki do podania w miejscu publicznym. ;)

      Usuń
  17. ale kokosowo :) a może właśnie kokosowy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowy robiłam ostatnio na swoje urodziny, na które koleżanka była zaproszona, więc raczej odpada. Ale już mam pomysł, niezbyt skomplikowany, choć raczej oryginalny :)
      Ale niestety jest możliwe, że będę musiała przełożyć go o kilka dni.

      Usuń
  18. Czas 18stek, pamiętam rok temu jakby to było wczoraj :) Cudowny okres :)
    A w słoiczku mannę bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...