poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Czas się pożegnać :)

Hej,

znacie te burze mózgów, które nawiedzają, kiedy nie da się zasnąć?
Wczoraj jedna z nich zmusiła mnie do postanowienia, że kończę z tym blogiem.

To zmierza donikąd. Zdjęcia śniadań robię z automatu, przestało mi to już sprawiać przyjemność, kończą mi się pomysły, a całość robi się męcząca - bliższe mi osoby na pewno zrozumieją, bo wiedzą, o czym mówię.

Bloga nie usuwam, nie będę tu po prostu w żaden sposób aktywna - również w komentarzach.
Może to zmusi co mniej samodzielnych Anonimowych do pokopania tutaj i poszukania informacji, bo, wierzcie mi, bycie darmową poradnią dietetyczno-treningową, która na okrągło musi się powtarzać, bo pytania wciąż są te same - męczy. Na każde z nich znajdziecie odpowiedź, szczególnie przy pomocy tagów czy wyszukiwarki na prawym marginesie. Ewentualnie ponownie odsyłam do forów sportowym, np.: KFD :)

Dzięki temu może będę mogła bardziej poświęcić się mojemu drugiemu blogowi - Emma Gotuje. Chciałabym móc powiedzieć, że chcę go "dopieścić", ale jego trzeba po prostu odnowić, bo jest zwyczajnie zaniedbany. Od dzisiaj postaram się bywać tam częściej i zrobić z tamtego miejsca moje "główne miejsce" w sieci, jednak bardzo proszę - nie zasypujcie teraz tam pytaniami o dietę i treningi, to blog kulinarny - z przepisami. Nie będę ich publikować.

Być może kiedyś założę blog o sobie, o sporcie... ale na razie zostanę przy tamtym jednym.

Wykorzystajcie te wakacje do końca, nie poddawajcie się, jeśli chodzi o treningi, odżywiajcie się z głową i spełniajcie swoje marzenia :) Ściskam!

Szukajcie mnie tutaj :) 
www.emmagotuje.blogspot.com

22 komentarze:

  1. Szkoda,że odchodzisz z teto bloga,bo inspirujesz mnie od bzrdzo długiego czasu :)
    Z niecierpliwoscią czekam na blog o sporcie,ale Twoj blog kulinarny także dodam do obserwowanych :)
    Dobrze,że nie usuwasz tego bloga,mojej największej inspiracji :D
    Dziękuję Tobie za poswięcony czas i za wszystkie sniadania i życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli pisanie tego bloga nie sprawia Ci frajdy - to faktycznie, nie ma to większego sensu.
    Powodzenia! Gdziekolwiek teraz będziesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale rozumiem i na 'emmagotuje' na pewno będę zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. Chociaż rozumiem, sama bym nie wytrzymała takiej ilości pytań i powtarzania w odpowiedziach ciągle tego samego. Ileż można? :) Całuję i liczę na genialne Emma Gotuje teraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie tylko ja miałam nocne rozkminy.


      Oj tak tych pytań nikt by nie wytrzymał :*

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc zaskoczona jestem, ale z jednej strony się nie dziwię. Z drugiej strony szkoda, bo Twoje zdjęcia i śniadania były inspirujące, spróbowałam różnych połączeń, które teraz są moimi ulubionymi, fajnie było po prostu je oglądać :) A te komentarze odnośnie treningów to już znam na pamięć, mimo, że i tak nie zawsze wszystkie dokładnie czytałam..:D Liczę na ciekawe przepisy na drugim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna z Ciebie dziewczyna, super zdjęcia, super pomysły i Twoje odżywianie. Ciężko znaleźć blogerkę, która by odzywiała sie tak zdrowo jak Ty i tym samym tak świetnie motywowała. Więc szkoda, ale doskonale Cię rozumiem. Dla mnie blog stał się obowiazkiem wiszącym nad głową.
    Tak sobie myślę, że powinnaś miec bloga o charakterze sportowym, fit bloga, myślę, że byłby genialny.
    ale fajnie, że drugi blog pozostaje. Będę uważnie sledzić ;)
    Ach i dzięki za motywację ;)) Twój blog dużo mi dał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będę wpadać. :* no i fb jak się bardzo stęsknię a nie będziesz postów dodawać

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż, szkoda :( dobrze, że przynajmniej na Emma Gotuje zostajesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda bardzo aczkolwiek rozumiem Cię...;) ważne jest żebyś postępowała zgodnie z własnymi potrzebami a nie na przekór im;) życzę powodzenia w sportowych osiągnięciach;*

    OdpowiedzUsuń
  10. a i po cichu liczę na jakiegoś bloga sportowego ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz siup - wskakuję na emmagotuje ;) Nawet mi się zrymowało :) Rozumiem Cię w 100%. Po co robić coś, co Cię męczy, co nie jest dla Ciebie miłym zajęciem? Dobrze, że blog zostaje, bo na pewno będę jeszcze korzystać z inspiracji, a na tym drugim będę regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie może zabraknąć mojego komentarza pod przełomową ostatnią notkę bloga, na którego wpadłam ponad rok temu i który obok bloga Sylwii był/jest moim ulubionym śniadaniowym miejscem w sieci:) Fajnie było 'poznać' Cię od strony porannych posiłków, teraz chętnie poznam Cię bardziej od strony kuchni 'czynnej całą dobę':) Zmykam na EmmaGotuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem bardzo dobra decyzja. Głupota i niewiedza niektórych anonimów była już nie tyle porażająca, co doprawdy irytująca...
    Liczę na nowe inspiracje na Emma Gotuje, mogę zliczyć na palcach jednej ręki, których przepisów NIE wypróbowałam, a co więcej- nie było takich, które by zawiodły. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ale ja w sumie rozumiem, mój blog jest np. połączeniem bloga z przepisami i śniadaniami, jak zrobię coś "ekstra" to wrzucam, ale wiem że robienie tego co dziennie jest męczące.
    Jak masz chęci i ochotę to zostań na tym śniadaniowcu dodając śniadania "od czasu do czasu" gdy uznasz to za stosowne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem, że robienie zdjęcia śniadaniom może stać się po pewnym czasie nudne.. Faktycznie, warto zrezygnować jeśli już coś nie sprawia przyjemności. Jeśli założysz bloga o sporcie, co wg. mnie będzie świetnym krokiem (to Twoja wielka pasja w końcu), oczywiście będę stałą czytelniczką ;). Naprawdę to co robisz, jaka jesteś zmotywowana i jak bardzo chcesz pracować nad sobą jest godne podziwu. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to szczerze ci powiem, że mnie zabiłaś ! ale to zrozumiałe .. coś co robi się ciągle w pewnym momencie przestaje się nam podobać jak na początku :) czekam na 'dopieszczone' Emma Gotuje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonale rozumiem Twoją decyzję :) Skoro blog nie daje Ci radości, nie ma sensu tego ciągnąć. Ludzie też powinni pomyśleć, że masz swoje sprawy, a nie męczyć pytaniami, które już były. Wystarczy trochę poszukać.
    Życzę Ci powodzenia i sukcesów w sporcie :) Do zobaczenia na Emma Gotuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, Twój blog śniadaniowy jest jednym z moich ulubionych, ale Emma Gotuje również, więc czekam na sporą dawkę inspiracji niekoniecznie śniadaniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, od dawna zastanawiam sie, czy nie podjąć tej samej decyzji, tym bardziej, że wpisy dodaje baaardzo rzadko, moze pociagne jeszcze do wakacji, a potem skupię się na nauce Hahahaha :D
    Trzymaj sie i nie przestawaj kulinarnie i sportowo inspirować ;)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda bardzo czesto zagladam na twoj blog I dzieki temu polubilam owsianke

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...