czwartek, 3 maja 2012

~

Owsianka z mlekiem sojowym, jabłkiem, sosem rabarbarowym (z miodem), prażonymi pestkami dyni i cynamonem.
Porridge with soy milk, apple, rhubarb sauce (with honey), roasted pumpkin seeds and cinnamon. 

To tak wygląda gęsta i duża porcja owsianki z jabłkiem na mleku sojowym! ...która nigdy mi taka nie wychodziła.
Późne śniadanie po męczącym dniu. Wczoraj zrobiłyśmy dobrze ponad 10 km, zahaczając przy okazji o McDonald's (tak! wreszcie zjadłam McFlurry!), sklep spożywczy w Marks&Spencer, w którym Sylwia kupiła to zachwalane masło orzechowe, i podjadając ostatnie rogaliki.
Dziś odpoczynek w domu, może jakiś dłuższy bieg, może joga, ale na pewno czeka nas popołudnie spędzone w kuchni przy piekarniku. Już lubię majówki, które do tej pory nie różniły się dla mnie niczym od wszelkich długich weekendów.. Oby tylko każda była taka, jak ta.



28 komentarzy:

  1. cudna owsianka. a i dzień uśmiechnięty byl!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez tesknie za mcflurry ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne światło padło na Sylwię :)) Świetna owsianka! Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne jesteście:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zrób później (foto)relację z wizyty Sylwii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm owsianka genialna ;)
    i jak McFlurry? :D bo też jeszcze nie jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, jedząc je prawie cały czas mówiłam "Jakim cudem ja mogłam tego jeszcze nie jeść" i "Boże, jakie dobre..." ;)

      Usuń
    2. oo to teraz już napewno muszę spróbować :)

      Usuń
  7. i jak mcflurry, smakowało? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie mcflurry:) widzę że u was też dziś króluje owsianka:) mniam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm pyszna owsianka! na bogato:)

    Sylwia jesteś baaardzo ładną dziewczyną:)!

    Emmo i jaki smak w końcu wzięłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu upiec te rogaliki:-). McFlurry jeszcze nigdy nie jadłam. Będę musiała spróbować przy najbliższej okazji;)

    OdpowiedzUsuń
  11. karmelizowany rabarbar? <3 wygląda pięknie i pewnie jeszcze lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, mi nigdy rogaliki nie chca wyjsc takie ladne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. podasz przepis na taką owsiankę?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest u Sylwi na blogu:
      http://makaronirodzynka.blogspot.com/2011/07/budyn-w-owsiance.html

      Ważne jest tylko, by pokrojone jabłko wrzucić podczas gotowania, wtedy owsianka "przejdzie" jego słodyczą, a ono samo lekko zmięknie.

      Usuń
    2. A jak zrobiłaś ten sos rabarbarowy? :)

      Usuń
    3. Na patelnię dałyśmy łyżeczkę miodu, na to pokrojony rabarbar i wymieszałyśmy oraz posypałyśmy cynamonem. Chwilę dusiłyśmy pod przykryciem, a potem dodałyśmy odrobinę wody, jeszcze chwilę podusiłyśmy, żeby trochę zmiękło (do takiej postaci jak na zdjęciu) i gotowe. ;)

      Usuń
  14. Dziwne pytanie, ale... Która z Was zaczęła tę znajomość? :) To znaczy, Ty czy Sylwia pierwsza do drugiej napisała? Z ciekawości pytam, jak początki Waszej znajomości wyglądały :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zadałam to pytanie Sylwii, bo nie pamiętam, ale ona sama również tego nie pamięta... Trochę czasu temu to było ;)

      Usuń
  15. A co tam upiekłyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą pizzę, a wcześniej ciasto ;)

      Usuń
  16. Spsułaś mi dzieciństwo! To Ty miałaś demoralizować Sylwię a nie na odwrót xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, przydałaby mi się taka towarzyszka do pieczenia. Niestety nie mam żadnej koleżanki, która podziela moją pasję.
    Sylwia super wyszła na tym zdjęciu :)
    No i ta owsianka... ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...