wtorek, 21 sierpnia 2012

~


Serek homogenizowany z syropem klonowym i masłem orzechowym; ciasto śliwkowe; maliny.
Homogenised cheese with maple syrup and peanut butter; plum cake.

Buty do biegania wrzucone do szafy, pulsometr do szuflady, stabilizator kupiony i już siedzi na kostce. Boli przy nacisku na śródstopie, a na śródstopie się spada podczas biegania, więc, za radą znajomej, robię sobie przerwę do września, a za chwilę dzwonię do ortopedy; może tym razem przyjmie mniej wcześniej, niż chciał to zrobić 2 miesiące temu (zanim przyszedł dzień wizyty, to ból minął).
Może to tylko naciągnięcie lub naderwanie ścięgna, ale wszyscy mówią, żeby nie lekceważyć, to nie lekceważę...

A z innej beczki, to oglądaliście może film Nietykalni ? Wybieram się dziś na niego z koleżanką, ale jestem dość sceptycznie nastawiona do francuskiej reżyserki. Myślałyśmy jeszcze nad Wrong, Spadaj, tato i Kochanie poznaj moich kumpli, ale pierwszy jest tak dziwny, że aż głupi, a dwa ostatnie wydają nam się trochę mało śmieszne (patrząc na zwiastuny).

28 komentarzy:

  1. Fajne ten serek wygląda, tak kremowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serek z masłem orzechowym ,pychotka <3
    a ciasto na pewno też przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie serka jest genialne:D.
    Niestety żadnego filmu nie oglądałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Nietykalni' - świeeeeetny film, myślę, że nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietykalni zdecydowanie! Bardzo dobry film, prawdziwy i jednocześnie trochę zabawny. Nie wolno lekceważyć francuskiego kina ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam nietykalnych- też byłam do niego sceptycznbie nastawiona, ale po wyjściu z kina byłam przyjemnie zaskoczona! gorąco polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same pyszności widzę :) a filmów nie oglądałam.. kuruj się! :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto śliwkowe - pycha ;D
    Mam nadzieję, że dowiesz się co Ci jest o wyleczysz nogę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, ten serek wygląda tak aksamitnie. A jeszcze z tymi dodatkami... ;)
    Oglądałam nietykalnych. Film fajny, chociaż nie powalający. Mam wrażenie, że mojej mamie i siostrze podobał się brdziej niż mi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietykalni to naprawdę piękny film! Jestem nim oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze, to zakochałam się w tym serku - świetnie go podałaś! <3
    A po drugie, filmy. Oglądałam 'Nietykalnych' i wg mnie jest to jeden z lepszych filmów jakie widziałam, zresztą ludziom się podoba, bo w rankingach jest bardzo wysoko (w towarzystwie 'Forrest'a Gumpa' i 'Ojca Chrzestnego' na przykład), tak więc zobaczyć warto :) I jeszcze tylko dodam, że widziałam też 'Spadaj tato' i tutaj zupełnie nie można się kierować zwiastunem :> Bo po obejrzeniu filmu, zobaczyłam trailer i on wcale nie zwiastował tego, co było w filmie... Nie chce Ci nic zdradzać, bo może jeszcze obejrzysz, bo film jednak całkiem zabawny jest, ale to zupełnie inna półka niż 'Nietykalni' :)
    Sorry za tak długi komentarz, ale wyczerpująco się wypowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszać, ja też czasem nie umiem się zmieścić w 20 zdaniach ;)

      Usuń
  12. Nietykalni to chyba jedna z lepszych komedii jaką oglądałam ;) Prawie dwie godziny stałego śmiechu ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kontuzja? Niedobrze, oby to nie było nic poważnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietykalni to jeden z najlepszych filmów jakie kiedykolwiek oglądałam, naprawdę polecam! :)Zapewniam, że podczas oglądania nie będziecie mogły z koleżanką powstrzymać się od śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne śniadanie ^^ Nawet przerwa czasami jest potrzebna ;) I nie zastanawiaj się nad pójściem do ortopedy tylko leć- ze zdrowiem nie można igrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mysl nad innym filmem, idac na 'nietykalnych' na pewno nie bedziesz zalowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tylu komentarzach zachwalających ten film i ani jednym negatywnym? Już nie myślę :)

      Usuń
  17. :D idź! jakbyś w sobotę o nim wspomniała to jako pracownica (była) kina bym bardzo zachwalała!! byłam, widziałam i est piękny :D
    uważaj na tą kostkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Z początku myślałam że to budyń! Ale serek też mi odpowiada :3

    OdpowiedzUsuń
  19. film był genialny! naprawde polecam!
    śniadanie pyszne,ten serek wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego śniadanka tylko pozazdrościć:)
    Kiedyś, nie prowadząc jeszcze bloga, wypróbowałam ciasto śliwkowe, znalezione na Twoim drugim blogu. Robiłam je jednak z renklodami. Wyszło znakomite. Następnym razem zrobię tak, jak Ty - ze śliwkami. A wtedy na pewno sfotografuję je ze wszystkich stron:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatni co wchodzę do ciebie ,to zachwycam się twoimi śniadaniami:) Jesz wszystko to co lubię:) każde twoje ostatnie propozycje bym zjadla ;d
    A ten serek homogenizowany to jakiej firmy kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidlowski, Pilos: http://www.opinie.senior.pl/Lidl-Pilos-Serek-homogenizowany-3,36120.html

      Usuń
  22. mmm ten serek :) a filmu nie oglądałam żadnego z wymienionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nietykalni są całkiem OK, film wciąga i nawet trochę porusza, ale po przemyśleniu stwierdzam, że został on trochę zrobiony tak, aby zaspokajać "tańsze" gusta. Tak czy siak- warto zobaczyć, bo to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. "Nietykalni"? To na pewno jeden z lepszych filmów, jakie kiedykolwiek oglądałam w życiu. Jest naprawdę fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...