niedziela, 7 października 2012

~



Tost z chleba graham z polędwicą, serem żółtym, pomidorem i ziołami; serek wiejski z dynią z kompotu i cynamonem; kawa.
Graham sandwich with chicken fillet, cheese, tomato and herbs; cottage cheese with pumpkin compote and cinnamon, coffee.

Nawiązując do wczorajszego biegu... mówcie mi master of cheating ^^
Mała rzecz, a cieszy. Bez problemu postarzyłam się równo o dwa lata (dodam może, że najpierw napisałam 1.12.1994, po czym zauważyłam, że wówczas miałabym 17 lat, więc zamazałam ostatnią cyfrę roku i wpisałam 3 - wiarygodne max ;)). Wszystkim sprawdzali dowody, mi nie :).


18 komentarzy:

  1. cudowny ten serek z dynią! zastanawia mnie, jak smakuje kompot dyniowy, w życiu nie piłam. (;

    OdpowiedzUsuń
  2. jak byś sie urodziła w 93 to i tak miałabyś 19 lat, ale szczegół.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie ze zrozumieniem się kłania ;) 1.12.1993 - więc miałabym ukończone 18, a rocznikowo 19.

      Usuń
  3. Skąd takie oryginalne imię? Na początku myślałam, że Emma to po prostu od imienia Emilia a tu okazuje się, iż jednak Emma:)
    Śniadanie mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama usłyszała kiedyś w spożywczaku i obiecała sobie, że jak będzie miała córkę, to na pewno Emmę :D.

      Nie jesteś jedyna - wielu osobom się przedstawiam Emma, a i tak z uporem maniaka mówią mi Emilka ;)

      Usuń
    2. Też myślałam, że w blogosferze się tak nazywasz, a w rzeczywistości jednak trochę inaczej ;)

      Usuń
    3. Mam kuzynkę Emmę :)

      Usuń
    4. haha (to ja ten anonim) ale osobiście Emilia mi się nie podoba ale Emma fajnie:D
      znam to przestawiam się Magda a każdy "Magdalena,magdaleno" i jak tu przetłumaczyć, że moje imię to Magda i Magda pochodzi od Magdaleny ale to dwa różne. haha nawet jak pokazuję dokumenty to nie wierzą

      Usuń
    5. Mnie również nie podoba się imię Emilia, dlatego niezbyt lubię, gdy ludzie się tak do mnie zwracają ;)
      Teraz to ja się zdziwiłam, nie wiedziałam, że istnieje imię Magda niebędące zdrobnieniem od Magdalena :)

      Usuń
    6. hahaha jessssst kolejna osoba w Polsce uświadomiona :D

      Usuń
  4. porywam tosta :))
    Krzysztof Kiełbasa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne imię. :) A śniadanie wygląda pysznie, dodaję do obserwowanych. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mm ,rozpuszcza sie w ustach i ten wiejski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze rozumiem, ze jesteś z 1.12.1995? jeśli tak to jesteś ode mnie starsza o 12 dni! haha :D lubię tak spotykać ludzi z grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, genialna jesteś ;) Biorę tosta.

    OdpowiedzUsuń
  9. niezły numer :D
    z serkiem wiejskim mam "love&hate relationship" ;) ale jak już mi się zamarzył teraz, to nie mogę go nigdzie we Włoszech dostać :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...