poniedziałek, 26 marca 2012

~

Czekoladowe placki z serka homogenizowanego z gruszką (w środku), bananem i migdałami.
Quark chocolate pancakes with pear (inside the pancakes), banana and almonds.


I, bonusowo, wczorajsze śniadanie mojej mamy. Jak się niebawem okazało, poprzedzające 6-godzinne chodzenie po sklepach w poszukiwaniu... butów, sukienki, spódnicy, spodni i żakietu.
Kupiłam żakiet. Mama spódnicę. A dostałam buty. :D

Tosty graham z twarożkiem i: awokado / wiórkami kokosowymi i cynamonem / babcinym dżemem brzoskwiniowym.
Graham toasts with cottage cheese and: avocado / desiccated coconut and cinnamon / peach jam made by my grandma.

16 komentarzy:

  1. To są dopiero pyszności. Plackowo u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu i ja usmażyć jakieś placucho-racuchy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam placuchy z gruszką ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. :D i ja muszę buty nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pancakes. Takich z serka homo jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten babciny dżem mnie woła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ostatnio u Ciebie nawał placków :D. Jak robisz takie z serka homo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze nie przekroczyłam znośnej liczby placków dodanych na raz ;)
      Przepis na placki z serka homo dodałam jakiś czas temu na drugiego bloga:
      http://emmagotuje.blogspot.com/2011/10/wciaz-cynamonowo-pancakes.html

      Usuń
    2. jak zwykle emma odebrała wszystko jako atak haha

      Usuń
    3. Ktoś tu chyba nie spotkał się nigdy z ironią :)

      Usuń
  8. Odrabiasz pankejksowe zaleglosci ;) ja planowalam tez w najblizszym czasie zrobic z gruszka ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest Twoje dzisiejsze śniadanie cz gofry? :)
    tak czy siak przepysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejsze placki, przecież wczoraj były gofry. :)

      Usuń
  10. ja dzisiaj z borówkami, ale nie wyszly mi tak ładne;D
    coś mi się stało ostatio, potrzebuję słodkości!. Zużyłam - praktycznie do samych śniadań, w ciągu ostatniego tygodnia pół butelki syropu klonowego! Oo, i te pankejki z pewnością bym nim polała...;)
    Miód, mam w takich opakowaniach po 25g, wydaje mi się, iż mniej słodzi niż dwie łyżki syropu klonowego...^^

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie mama ma różnorodne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...