środa, 12 grudnia 2012

~



Razowy omlet z płatkami żytnimi, podany z jogurtem greckim, cynamonem i mandarynkami.
Wholemeal omelet with rye flakes, served with greek yogurt, cinnamon and tangerines.

Łydka boli, przeziębienie mnie złapało, więc siedzę w domu, myślę i słucham takich piosenek. Niby pozytywna, namawiająca do działania, ale pociesza średnio, co... polubiłam ;).
Przyjęłam ostatnio taktykę:
- zły humor;
- wypłakać się przy smutnych kawałkach;
- stracić zupełnie nastrój; nie mieć ani złego, ani dobrego;
- posłuchać szybkich piosenek, poprawić sobie humor;
- uśmiechnąć się.
Działa, polecam ;)

PS
Teledysk kręcony niedaleko mojego domu ^^


15 komentarzy:

  1. Ja zwykle zamiast w takich chwilach się pocieszać, włączam nostalgiczne nuty ;)
    Biorę omleta i szybkiego powrotu do biegania życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego wpisu przecież wynika, że ja także ;)

      Usuń
  2. Można wiedzieć jak go zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) 4 łyżki płatków żytnich wieczorem zalałam wodą (do poziomu płatków), rano dodałam 2 jajka, łyżeczkę mąki i usmażyłam na kapce oleju.

      Usuń
    2. Dziękuję za przepis :)

      Usuń
  3. ta górka z jogurtu powala <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie podany zdrowy omlecik ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł perfekcyjny! No i te mandarynki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana piosenka Grubsona!;)
    myślałam, że to 'coś' na omlecie to gałka lodu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanie pyszne, a piosenkę bardzo lubię, zawsze kojarzy mi się z wakacjami :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takiego omleta! :) Podoba mi się tekst piosenki :) Też ostatnio mam na takie fazę ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!!! Uszka do gory! Albo do barszczu! Jak wolisz! Ale pamietaj! Czas szybko leciiii... :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj, przegapiłam w opisie... Syropem klonowym, już dopisuję :)

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...