sobota, 9 lutego 2013

~



Gofry z kurczakiem, papryką, wiórkami kokosowymi i syropem klonowym.
Waffles with chicken, red pepper, desiccated coconut and maple syrup.

To jedno z tych połączeń, które uwielbiam i mogę jeść w nieskończoność, ale nigdy w życiu nie zaserwuję gościom :).

Wbrew pozorom jednak wszystko do siebie pasuje - mięso na słodko jest świetne (wyjątkiem jest, gdy ktoś nie lubi pizzy hawajskiej lub dań arabskich z tradycyjnym połączeniem mięsa i suszonych owoców), a kurczak z kokosem znany jest chociażby z tradycyjnego curry czy mojego ulubionego kurczaka satay :).

PS Musiało być oryginalniej - dziś 400. śniadanie :)

24 komentarze:

  1. Ciekawe połączenie. Nie próbowałam jeszcze nigdy kurczaka z wiórkami. Prezentuje się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak pysznie ,gofry z kurczakiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiego przepisu gofry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://emmagotuje.blogspot.com/2011/12/gofry-na-pozegnanie-starego-roku.html

      Usuń
  4. hm, goście pewnie zareagowali by spojrzeniem typu "chyba zwariowałaś!" :P ale wiesz co? ja bym takie zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 400 to już poważne liczby. (; ja uwielbiam kompozycje wszelkiego mięsa i suszonych owoców w tagine, choć połączenie kurczaka z syropem klonowym wydaje mi się być niezwykle odważne.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje słodko-wytrawne połączenia, zawsze mnie zadziwiają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam gofrów na wytrawnie - muszę koniecznie to zmienić, wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gofry na wytrawnie..może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje połączenia, które z pozoru do siebie nie pasują, w gruncie rzeczy okazują się świetną mieszanką smaków, kolorów i doznań. Podziwiam Twoją kreatywnośc!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje następne gofry będą właśnie na wytrawnie, nigdy takich nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę kolejnych 400! :))

    gofrów na wytrawnie nigdy nie jadłam, ale po tych zdjęciach śmiem twierdzić, że są bardzo smaczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, aż spróbuje kiedys takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam byłabym chętna, żeby ktoś zaserwował mi takie połączenie, bo nigdy nie jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż, hawajskiej pizzy wręcz nienawidzę! Ale nie razi mnie połączenie w Twoim śniadaniu, lubię takie "nowe" smaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurczak na slodko jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam połączenie kurczaka i owoców.
    Byłabym takim gościem, któremu mogłabyś zaserwować takie śniadanie :D

    Oby więcej inspirujących śniadań! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie one wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow :D Ale połączenie! Takich gofrów jeszcze nie jadłam :) Ale pizzę hawajską uwielbiam, więc posmakowałoby mi na pewno :D
    Gratuluję 400.! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a powinnaś je serwować gościom! :D bo jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham mięso na słodko, więc gdybym była Twoim gościem, to bym się domagała takich rarytasów :D

    Kolejnej 400!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam smak dań arabskich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawe połączenie smaków, koniecznie muszę je wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wytrawne gofry? Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...