niedziela, 6 maja 2012

~


kasza jaglana z gruszką, nerkowcami, białą czekoladą studentską, serkiem homogenizowanym naturalnym, syropem klonowym i kardamonem.
millet with pear, cashews, white studentska chocolate, homogenised natural cheese, maple syrup and cardamon.


I znowu siedzę sama ze śniadaniem.
Dawno niejedzona kasza jaglana, zapomniane nerkowce i studentska biała czekolada. Kawałek zostawiony do kaszy, połowa zjedzona z Sylwią, a połowa pojechała z nią do domu - jak obiecałam.
W końcu tę białą kupiłam głównie ze względu na Ciebie :). 

Tymczasem dziś chyba w końcu usiądę do chemii. Jedyna dobra wiadomość dotycząca nadchodzącego tygodnia to to, że jutro mamy odwołane dwie pierwsze (i znienawidzone przeze mnie) lekcje, kończymy o 13.30, a tydzień ogólnie kończy nam się w środę. Potem nie będzie już tak różowo...
Z ósmej strony - do końca zostało 1,5 miesiąca. Czy Wam też się wydaje, że wrzesień był jakby wczoraj?

26 komentarzy:

  1. Nad chemią też siedziałyśmy razem ;) A czekolada długo u mnie nie poleży, bo woła mnie od rana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale muszę rozgryźć te pozostałe zadania i jeszcze powtórzyć ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oryginalna nazwa to "studentska" i tego się trzymam. Nie lubię spolszczania.

      Usuń
  3. wrzesień był wczoraj, masz rację :( zaraz się z białymi włosami na głowie obudzę :P 'studencką' chyba :* Jaglanka pyszna, pyszna, pyszna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta czeska czekolada, moja wstydliwa słabość ;) Jaglanka jest mega na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle słyszałam o tej czekoladzie..chyba w końcu zamówię sobie na allegro. które polecasz?
    zdjęcia cudne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaką lubisz, bo w wersji podstawowej (orzechy + rodzynki + galaretka) jest biała, mleczna i gorzka. Mam jeszcze mleczną gruszkową, ale nie próbowałam. Jak otworzę, to dam znać :).

      A co do zamawiania przez allegro, to... sprawdź jeszcze dokładnie u siebie w sklepach ;) ja tak się nasłuchałam, że jak jest się w Czechach, to trzeba ją kupić, że kupiłam 3 tabliczki, wróciłam do Polski, poszłam do osiedlowego, a tam... każdy smak ;).

      Usuń
    2. Ja się wtrącę. Polecam gorzką, z mlecznych tą z wiśniami oraz tą z malinami. No i biała! Choć najbardziej to gorzką ukochują najbardziej!

      Usuń
    3. A ja nie widziałam w Czechach malinowej :( Poszukam w osiedlowym... ^^

      Usuń
  6. podpowiesz mi coś;)?
    jak przyrządzić kaszkę kukurydzianą?, czy ona pęcznieje tak jak manna, ile łyżek jej dać/mleka/wody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pęcznieje dokładnie tak jak manna.
      Jak chcę rzadką, to 2 szklanki płynu na 2-3 łyżki kaszy, a jak zwartą, to jedna szklanka + ewentualnie trochę do dolania.
      Smakuje dobrze i na mleku, i na wodzie, ale nie lubię niedosładzanej, więc pamietaj o cukrze, miodzie lub syropie do smaku, bo można się zrazić ;)

      Usuń
    2. dużo masz dziś nauki ?

      Usuń
    3. Nie tak bardzo, ale przydałoby się powtórzyć mole na jutrzejszy sprawdzian z chemii i układ oddechowy oraz krążenia na bio ;)

      Usuń
    4. to ile planujesz sie uczyc ?;d

      Usuń
    5. oO o nie! Przypomniałaś mi o molach na chemię. ;o

      A tak w ogóle to śniadanko przepyszne. Muszę zerknąć do szafki, czy mam jeszcze kaszę jaglaną. ;)

      Usuń
    6. Anonimowy: nie wiem, mam nadzieję na 1-1,5 godziny, ale znając mnie, to wyjdzie 0,5 ;)

      Usuń
    7. znasz jakieś cieakwe przepisy light?:D

      Usuń
    8. Hmm, przepisy, które lubię znajdziesz na moim drugim blogu. Ogólnie nie odżywiam się "light", ale pewnie część z nich nadaje się na dietę, szczególnie dania z kurczakiem i wege :)

      Usuń
    9. moglabys podac linka do tej czekolady ?:D

      Usuń
    10. http://chce.to/aspx/product_foto.aspx?id=64328

      Usuń
  7. Emmo przez Ciebie będzie mi po głowie chodziła kasza jaglana pół dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaglanka! jak ja dawno jej nie jadłam:P Fajne połączenie:) Powodzenia na sprawdzianie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Studentską! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, wieki nie jadłam jaglanki na śniadanie...
    Chemia, fuj, ble :<

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi nerkowce bardzo kojarzą się z kuchnią azjatycką - na pewno nie z daniami na słodko. Jeszcze tyle nowych połączeń przede mną! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...