czwartek, 8 marca 2012

~


Owsianka z serkiem wiejskim, siemieniem lnianym, kiwi, masłem kokosowym, płatkami cini minis i poppingiem amarantusowym.
Porridge with cottage cheese, linseed, kiwi, coconut butter, cini minis flakes and amaranth popping.


Skończyłam ostatnio czytać Harry'ego Pottera i nie wiem co z sobą począć. Przez ostatnie 3 miesiące po skończeniu każdej książki wiedziałam, że muszę po prostu sięgnąć po następną część, a teraz, po skończeniu całej serii, nie wiem za co się zabrać. Wybrałam jakiś kryminał Nory Roberts (bodajże Śmierć cię zbawi), ale jakoś specjalnie mnie to nie wciągnęło, więc raczej nie będę dalej zagłębiać się w książki tej autorki.
Możecie mi coś polecić? Lubię przede wszystkim dobre kryminały, romansidła, ale z innym wątkiem wiodącym (np.: właśnie jakaś zbrodnia ;)), psychologiczne, przygodowe, ale nie jakieś dla nastolatków, wszelkie dobre książki w stylu pamiętników i, jak się okazuje, chyba fantastykę w stylu Pottera.
W żadnym wypadku jednak historyczne.
Mogę na Was liczyć? :)

28 komentarzy:

  1. ja polecam Sagę o Ludziach Lodu, coś wspaniałego. może się wydawać dużo, bo 42 częsci ale wciąga tak, że nawet nie zauważysz :)

    //

    przypomniałas mi o Cini Minis :D niestety ja jem płatki tak, że po garści do owsianki i za każdym razem inne więc musiałabym mieć X opakowań płatków, a tego nie pomieści moja mała, studencka kuchnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w stylu Pottera polcam Ci Tunele. Mnie wciagnely ;) co do kryminałów, znasz Zabójstwo Rogera Acroyda? Warto po to sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabójstwo Rogera czytałam :) zgadzam się, że świetna książka. Jestem wielką fanką Christie ;)

      Usuń
  3. myślę , że nie trafie w twój gust ale polecam Sparksa ! można popłakać xd na podstawie jego książki nakręcono m.in. szkołę uczuć ;d

    mega owsianką ;d a to masło kokosowe wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problem z wchodzeniem na Twój profil endomondo; "Przeglądarka Google Chrome nie znalazła strony http" i trzeba wchodzić przez Google. Nie wiem, czy komuś jeszcze wyświetla się coś takiego, ale to trochę irytujące.

    Świetne połączenie śniadaniowe, btw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, ja korzystam też z Google Chrome i spokojnie wchodzę przez baner.
      Ma ktoś jeszcze taki problem? Jak tak, to może spróbuję coś z tym zrobić.

      Usuń
    2. faktycznie, mi też nie działa:/

      śniadanie idealne! masło kokosowe kupne?:)

      Julka

      Usuń
    3. problem jest taki, że brakuje dwukropka po http ;) dlatego nie wchodzi

      Usuń
    4. Julka, masło kokosowe domowe :)

      Anonimowy, dziękuję za rozwiązanie zagadki! :D Już poprawiam.

      Usuń
  5. cini minis, kokos, serek wiejski i nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba ! Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  6. trylogia S.Larssona, Jo Nesbo- Norweskie kryminały.Wciągające;) aktualnie czytam kryminał "Klub Dantego"- Mathhew Pearl. Polecam i życze miłego czytania;))!

    OdpowiedzUsuń
  7. znam ten ból po potterze! jako wierna fanka :D czytałam już po 10razy każdą część :P jak była premiera ostatniej to z gorączką ponad 38stopni stałam opatulona pod księgarnią i czekałam na otwarcie, a potem w lekturze się zanurzyłam :P ale końcówka mnie szczególnie nie usatysfakcjonowała...
    a mogę Ci polecić również sagę o ludziach lodu, Eragona, Intruza, Wiedźmina... hmmm w sumie dużo bym poleciła
    a pro po kocham owsiankę z wieśniakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. same pyszności serwujesz, wszystko co lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie wygląda! cini minis wieki nie jadłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna owsianka ! Masło kokosowe...mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj, nie pomogę Ci.. Kiedy ja ostatnio przeczytałam jakąś książkę? Hmm.. ;)

    Masło kokosowe. Muszę spróbować. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet. Właśnie zaczęłam. Ponoć boska, ale jeszcze nie jestem w stanie potwierdzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to rodzaj? Tytuł ciekawy, więc czekam na opinię :)

      Usuń
  13. Widzę, że tak jak ja jesteś serkożercą:-)
    Co do książek do polecam 'Śmierć w Breslau"- jeden z moich ulubionych kryminałów i "Młodego Prawnika" Grishama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Breslau moje miasto, a jak dobry kryminał, to może się skuszę :)

      Usuń
  14. Lubię takie śniadanka, zdrowo i do książki się przyda. Co do książek polecam serię Paulliny Simons "Jeździec Miedziany", to romans, poczytaj sobie komentarze u wujka google, nie da się oderwać od niej. Albo bardzo śmieszna i pouczająca "Kim jest ta dziewczyna" Aleksandry Potter, jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  15. masło kokosowe musi smakować niebiańsko^^. Polecam serię Czysta Krew, nie jest to może zbyt ambitna literatura, ale dobrze się czyta i naprawdę wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym Ci poleciła "Zwiadowców". To taka książka dla 10-12 latków, ale strasznie fajnie się ją czyta. Ja ma więcej lat, a bardzo lubię do niej wracać ;) W taki fajny sposób pokazuje przyjaźń. Ogólnie, to tak miła książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Siedzę właśnie nad korektą "Uśpionego morderstwa" Agathy Christie. Jest niezła, głupio mi przyznawać, że tak jest, bo to bardzo nieprofesjonalne :)
    Albo książki Jacka Piekary (ta seria o inkwizytorze) jeżeli lubisz palenie czarownic :)

    Masło kokosowe to "tłuszcz kokosowy"? Bo widziałam na sklepowych półkach zawsze tylko tłuszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już, że masło kokosowe robię sama. Po prostu blenduję wiórki na gładką masę.

      Usuń
  18. Jeżeli lubisz romansidła to polecam książki Jane Austen;) To moja ulubiona pisarka, zaraz po J. K. Rowling i Szymborskiej :D Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...