wtorek, 17 kwietnia 2012

~


razowe rogaliki z serem, serek wiejski z jabłkiem, bananem i cynamonem.
wholemeal croissants with cheese filling, cottage cheese with apple, banana and cinnamon. 


Szarówka za oknem. Nie lubię robić zdjęć w takich warunkach.

P: No, za parę dni kończę dietę!
E: Woah, to upiekę Ci rogaliki z serem z tej okazji!
P: OK, trzymam za słowo. 



Słowo się rzekło, kobyłka u płotu. Dziś do szkoły idę z rogalikami. Ale nie dwoma. Ośmioma.
Tak to jest mieć do wykarmienia 4 kumpele głodne rogalików ;).


Ale nie narzekam! 

21 komentarzy:

  1. noo ja też bym nie narzekała jak mogłabym dla kogoś piec :)
    poproszę też o jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie narzekała, gdyby ktoś tak piekł też dla mnie ;)

      Usuń
    2. hahah, Emmo, znam to uczucie. Robić śniadania, kolacje, a dla mnie nikt nigdy nie przyniósł choćby zwykłego jabłka rano do łóżka.:<

      Usuń
  2. Znam to, rozdawanie znajomym jedzenia ;) Jak raz się zacznie to potem chcą więcej i więcej.

    A rogale wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba będzie spróbować tych rogali w takim razie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz ich może więcej na zbyciu ? ;D Bardzo chętnie pomogę Ci się ich pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda ze ne chodze z toba do klasy ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadnij z nimi do mojej szkoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. te rogaliki to mistrz świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowałam - upiekę rogaliki w weekend, zainspirowałaś mnie ;)
    Pieczenie specjalnie dla znajomych jest najbardziej satysfakcjonujące, tym bardziej, kiedy im smakuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę takie śniadanko :) No może twarożek zamiast serka wiejskiego ;)
    Rogaliki pyszne, ja dzisiaj karmiłam kumpele szarlotką.

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie chodzisz do szkoły? może przepiszę się do Twojej klasy :P. dobrze mają z Tobą te koleżanki, dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu aż 3 rogaliki?

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham takie rogaliki! już się nie mogę doczekać kiedy je zrobię ;D
    pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam dla kogoś piec i uwielbiam gdy ktoś coś dla mnie przynosi. Ale bardziej chyba lubię coś gotować/robić dla kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mniaaam!
    chcę rogaliki!
    przyślij mi!;P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...