wtorek, 29 stycznia 2013

~


Chleb graham z serkiem grani, jabłkiem i 1) gorzką czekoladą 2) wiórkami kokosowymi.
Graham bread with cottage cheese, apple and 1) dark chocolate 2) desiccated coconut.


No to się stęskniłam za śniadaniami przy sztucznym świetle...Nie ma to jak w ferie iść do lekarza na 8 rano ;). Śniadanie spóźnione, bo chciałam rano wykorzystać maksymalnie dużo czasu na spanie ^^

Tortu na razie tylko mała zapowiedź, czyli jak wyglądał z zewnątrz, trochę wnętrza i sposób, w jaki znikał... Przepis niebawem :).





22 komentarze:

  1. tort wygląda obłędnie! o.o aż mi ślinka pociekłą!

    kradnę kanapkę z czekoladą;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny tort!

    i kanapki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort wygląda obłędnie *.*
    Świetne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, ale nie byłam pewna :D Wyszedł przepiękny, aż chciałoby się spróbować :)
      Grani uwielbiam, świetne kanapki, chyba sobie skradnę pomysł i takie zrobię :>

      Usuń
  5. Czy to tort naleśnikowy? :) Tak czy siak wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny tort:) Taki... zupełnie inny niż tradycyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny :)
    naprawdę świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tort jest przecudny a kanapeczki też bardzo smacznie wyglądają ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Określenie obłedny na ten tort to zdecydowanie za mało! Ale mam na niego ochotę :D
    śniadanie pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz jednak głowę pełną pomysłów.
    Genialny i na pewno wszystkich oczarował :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tort pierwsza klasa, oryginalny i z pomysłem, czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne śniadanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tort i śniadanie- obłędne ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. tort po prostu świetny ;) zjadłabym taki, chociaż za tortami nie przepadam ten kusi na sam widok ;p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...