sobota, 17 września 2011

~



Naleśniki z ricottą / puree z dyni, brzoskwinią, migdałami, pistacjami i syropem klonowym.
Crepes with ricotta / pumpkin puree, peach, almonds, pistachios and maple syrup.

12 komentarzy:

  1. Ależ apetycznie wyglądają. :) Nie mam wątpliwości co do tego, że smakowały wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne śniadanko w sobotni poranek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Moje" naleśniki :D Cudne ci wyszły. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. no może jutro rano będę mieć na tyle czasu, żeby na takie się skusić :)piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ! z dynią ? :D muszę spróbować ;>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga, może zawierać śladowe ilości dyni ;DD
    Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne naleśniczki, no i z dynią! Cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądają, a jak muszą smakować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo apetycznie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czy takie naleśniki, ale z mąki orkiszowej pełnoziarnistej nadają się na redukcję?Albo Toje pankejki z tej samej mąki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @ Anonimowy: przepraszam za słaby refleks, ale może komuś się przyda moja odpowiedź :)
      Myślę, że spokojnie.
      Moje naleśniki i pancakes nie są nigdy przesłodzone, a pełnoziarnista mąka (pszenna zwykła lub orkiszowa) powoduje, że są nie tyle dietetyczne (bo kalorii mają tyle samo, co z białej), ale dużo zdrowsze.
      Jeśli zauważysz, że utrudniają chudnięcie (w co szczerze wątpię ;)), to możesz ograniczyć ich częstotliwość do np. jednego razu na tydzień lub po prostu zmniejszyć porcję.

      Usuń

Zostaw ślad po sobie, będzie mi bardzo miło. :)
Anonimowych użytkowników proszę jednak o podpisywanie się.
Uprzedzam też, że komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą akceptowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...